[Dominio Público], vía PIXABAY |
Lembrámosvos que tódalas actividades organizadas pola ANPA están cubertas por un Seguro de Responsabilidade Civil e Accidentes e que conviría que as familias non asociadas que participen nelas deberían estar ao día no pagamento da correspondente cota (10€ por rapaz e ano).
Así mesmo, non debemos esquecer que a festa se celebra nun espazo público, nun espazo de todos, e que debemos contribuír co noso esforzo e atención a coidalo e mantelo limpo.
Para organizar a celebración, necesitaremos da vosa contribución a través dun donativo de 3 € por rapaz ou rapaza. Pedímosvos tamén que cumprimentedes o resgardo aquí achegado e llo entreguedes co donativo á mestra ou mestre dos vosos rapaces ata o 9 de decembro. Polas limitacións de espazo do Auditorio necesitamos tamén saber coa maior exactitude posible o número de asistentes. Por iso, establécense dúas quendas para a recollida das invitacións. Na primeira, ata o 16 de decembro, poderedes retirar as dos vosos nenos e nenas máis as dos pais (máximo 2 adultos por familia). Na segunda, entre os días 19 e 21, será posible recoller ata 2 máis por familia ata completar aforo.
2 comentarios:
Donde puedo ver el resguardo que hay que cubrir?
Podes recollelo no local da ANPA no horario habitual de atención ao público. Procuraremos amplialo estes días. Un saúdo
Publicar un comentario